nedeľa 11. októbra 2009

Blogger proti svojej voli

IT je super vec. Ibaže tých technológii je už akosi veľa. Momentálne som sa stal bloggerom. Možno je to fajn zverovať svoje postrehy a úvahy internetu, ale ja si radšej pokecám so živými ľuďmi. Možno je to divné. Moja internetová evolúcia skončila pri účte na gmaile a skype. Nepoužívam twitter, nemám svoj profil na facebooku, ICQ som nespustil už asi dva roky. Mám síce doma super techniku, výborné domáce kino, veľkú LCD telku, pomerne slušný počítač, ale keď prídem domov väčšinou chcem mať od všetkého pokoj. Najradšej idem so svojim 4 ročným synom a manželkou na prechádzku, večer všetko vypnem a sadnem si do pohodlného kresla s knihou. Teraz sa zo mňa stal používateľ ďalšej internetovej technológie. Huráá som blogger. Proti svojej vôli.

5 komentárov:

  1. Takých antibloggerov je nás viac... náhodou som našiel Vás hneď ako prvého. Radšej sa stretnúť s niekých zoči voči a riešiť veci ručne stručne...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janko, Váš blog ochutený sviežim humorom vylúdil úsmev na mojej tvári a výborne ma naladil. Prvými dvoma vetami ste vyjadrili presne to isté, čo si myslím o IT aj ja. Sú naozaj super vecou, ale mne sa zdá, že ich je už akosi príliš veľa, resp. že ma "oberajú" o veľa voľného času. Psychológ by zrejme oponoval, že IT by ma o nič neoberali, ak by som im to nedovolila :-) Preto Vás obdivujem, že úspešne odolávate ich "nástrahám" a nenecháte si, aby boli "požieračom" Vášho voľného času. Oceňujem, že po príchode domov sa venujete svojmu 4-ročnému synovi a manželke, s ktorými idete na prechádzku a večer všetko vypínate a sadáte si do pohodlného kresla s knihou...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Páči sa mi Váš príspevok a hovoríte mi zo srdca, aj keď ja som sa ešte nedostala do tej fázy, že večer vypínam:-). Možno že keby som mala malé dieťa, tak by bolo ľahšie "odolať", ale keďže mám už dospelé dcery, tak som rada, že môžem byť s nimi v kontakte cez ICQ. A ešte aj so študentami z Cisco akadémie, ktorí občas potrebujú pomoc.
    Ale večer končím vždy s knihou, aj keď niekedy prečítam len 3-4 strany.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tých proti svojej vôli je nás vďaka DVUI viac, ale na to, že blogovaniu neholdujete, ste to veľmi pekne napísali a neostáva mi nič iné, len s Vami súhlasiť a závidieť...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. NIC ine mi neostáva len JEDNOZNACNE suhlasit!!!!

    OdpovedaťOdstrániť